FORESTING

Teknologi Generasi Blockchain Berasaskan Media Sosial Generasi Seterusnya

Mengenai Perhutanan
Perhutani adalah platform media sosial berasaskan blok yang menyimpang dari sistem pengedaran platform media sosial tradisional. Ia menyediakan sistem pengedaran nilai adil bagi pengguna yang merupakan pemilik sebenar platform. Mereka menyampaikan kandungan melalui teknologi blockchain dan menyumbang kepada platform dalam pelbagai bentuk.
Rangkaian Perhutanan terdiri daripada perkhidmatan berasaskan blok blok berikut:
• Platform media sosial untuk menyampaikan dan berkongsi maklumat
• Perkhidmatan perbankan digital untuk peserta Perhutani
• makmal untuk menyokong komuniti Perhutanan dan pencipta kandungan.
Setiap satu daripada tiga perkhidmatan itu dipisahkan ke dalam fungsi dan peranan masing-masing untuk memenuhi nilai teras rangkaian Foresting.


Dalam era Dapp generasi ke-3, kami akan berpindah dari masalah platform berpusat media sosial sedia ada, kebocoran maklumat peribadi dan kandungan penyalahgunaan. Kami mencipta ekosistem media sosial baru - SNS blockchain untuk kebebasan.

Unsur-unsur Rangkaian Perhutanan
Falsafah kami disokong oleh 3 elemen utama Rangkaian Perhutanan;
1. PERKHIDMATAN RANGKAIAN SOSIAL HUTAN - sistem pengagihan ganjaran adil untuk pencipta kandungan melalui Blockchain
2. HADAPAN HUTAN - Sumbangan orang ramai yang mantap dan telus untuk mengubah kemanusiaan
3. BANK HUTAN - 'Bank Perhutanan' adalah bank digital untuk pencipta kandungan dan kurator sama.

Nilai Utama RINGKASAN Rangkaian
Rangkaian HUTAN diwujudkan untuk merealisasikan nilai kehidupan baru dalam masyarakat kita: "Berjuang empat jam sehari, berkongsi kehidupan seharian, dan menguruskan kehidupan anda." Rangkaian HUTAN akan membawa perubahan nilai 'buruh' dalam masyarakat yang sedia ada. Ia akan diselesaikan dengan media sosial yang memberi hadiah yang menghalang penghalang dan perkhidmatan kewangan inovatif untuk menyokong sepenuhnya pencipta kandungan.


Pemberian Hadiah Blockchain Media sosial 'HUTANG'
FORESTING adalah rantaian pendapatan platform yang membolehkan pengguna mengukur sumbangan penyedia kandungan untuk menawarkan ganjaran menggunakan kaedah konsensus yang diedarkan.

HUTAN, yang akan membuka dunia baru, adalah gabungan 'Hutan' dan 'Rangkaian', 'Menghubungkan', dan 'Berinteraksi'. FORESTING adalah media sosial utama, sebuah blok yang mempunyai kebebasan ekonomi untuk penyedia kandungan. Platform ini akan dapat meningkatkan kecekapan dan kesan penyedia kandungan dengan membolehkan mereka menghasilkan kandungan baru yang lebih cepat daripada rangkaian sosial tradisional. Platform ini akan mewujudkan ekosistem baru untuk media sosial melalui teknologi blockchain dan konsep baru operasi media token sosial.

FORESTING direka untuk membina rangkaian dengan mengagihkan pendapatan walaupun penjanaan kandungan yang munasabah dan penilaian kandungan pengguna. Ia menyokong semua jenis kandungan, sama ada teks, imej, video, audio, atau penyiaran langsung, dan menyediakan rangkaian sosial berdasarkan perkhidmatan yang berorientasikan kandungan.
Bank HUTANG
Tujuan FORESTING Bank adalah untuk menyokong perkhidmatan kewangan yang diperlukan oleh pengguna supaya mereka dapat memberi tumpuan sepenuhnya kepada penciptaan kandungan di tengah RANGKAIAN RAGA.

Pengguna boleh menyumbang ke platform FORESTING menerusi pelbagai aktiviti, termasuk membuat dan menyediakan kandungan, menulis komen, menyukai, dan berkongsi. Sumbangan pengguna dinilai menggunakan model penilaian sumbangan baru yang dibentangkan oleh FORESTING Bank. Pengguna akan disediakan dengan pelbagai perkhidmatan kewangan bergantung kepada tahap sumbangan pada platform yang berdasarkan pada tahap sambungan mereka, kualiti kandungan mereka, pengambilalihan syiling, dan urus niaga. Pengguna boleh meningkatkan penarafan kredit mereka hanya dengan bekerja di laman rangkaian sosial, dan mempunyai pengalaman yang luar biasa dengan potensi ekonomi yang lebih luas.

Pengguna tidak dapat memberi tumpuan penuh pada penciptaan kandungan sebelum ini. Ada yang dikategorikan sebagai menganggur atau terpaksa mengalami masalah ekonomi seperti pendapatan rendah. Perkhidmatan kewangan daripada bank sedia ada adalah berdasarkan pendapatan, urus niaga wang dan penarafan kredit. Oleh itu, platform ini akan membawa kepada penciptaan kandungan yang lebih baik, meningkatkan kualiti kandungan di seluruh platform HUTAN, dan akhirnya membawa kepada struktur bulatan yang baik yang meluaskan pengembangan pesat dan kesan platform FORESTING.

Labuan HUTAN
Tujuan Laboratorium HUTAN adalah menyediakan infrastruktur untuk komuniti yang mengambil bahagian dalam Rangkaian HUTAN dan pencipta kandungan sokongan yang ingin membuat kandungan dan menyiarkan pada platform HUTAN.


Labs FORESTING menjalankan ruang kerjasama luar talian untuk pengguna FORESTING. Ruang kerjasama FORESTING boleh diakses oleh mana-mana peserta dalam RANGKAIAN Rangkaian dan digunakan sepenuhnya untuk mengembangkan RANGKAIAN RANGKAIAN dan membangunkan komuniti. Ruang ini menyediakan tempat bagi para pengguna di teras RANGKAIAN Rangkaian untuk menghasilkan kandungan berkualiti tinggi, bersama dengan peralatan yang diperlukan seperti kamera, mikrofon, lampu, penceramah, dan alat. Pengguna tidak perlu lagi menjadi pencipta kandungan kerana mereka tidak mampu membeli ruang atau peralatan untuk membuat kandungan. Dengan melakukan ini, FORESTING akan dapat menawarkan kandungan berkualiti tinggi dan membina ekosistem pasca pementasan yang lebih kukuh.

PTON ECOSYSTEM
Model Nilai
Sistem FORESTING awal dibina di atas rangkaian Ethereum. Memandangkan projek itu berjalan, 24 bilion Token PTON ditukar dengan duit syiling mPTON (tentatif nama) pada kadar 1: 1 selepas pelancaran utama. HUTANG Kredit Bank dan PTON, yang merupakan piawaian penilaian kredit berdasarkan sumbangan platform yang berkaitan dengan penciptaan kandungan dan pengurupan, akan mengendalikan Token Economy.

Sebelum pelancaran mainan FORESTING, ganjaran untuk penghantaran kandungan sehingga pengujian beta dan operasi nod super diuruskan melalui pembayaran PTON Token yang diberikan kepada Pool Reward dalam Pengedaran Token. Di samping itu, FORESTING menjalankan projek dengan lebih cepat, lebih cekap dan lebih adil melalui program lembaga yang menggalakkan penyertaan oleh pihak ketiga. Dalam hal ini, model nilai yang akan diliputi dalam sektor ini adalah model penilaian untuk pelancaran utama utama rangkaian RANGKAIAN.

PTON Penggunaan
PTON adalah duit syiling yang digunakan dalam HUTANG. Nilai pasaran PTON menentukan nilai kolam ganjaran untuk peserta yang menyumbang kepada HUTANG. Tidak seperti kaedah perlombongan tradisional, PTON dicipta oleh sumbangan para peserta ke FORESTING. PTON menjamin bahawa orang yang menyumbang kepada manfaat HUTAN dari aplikasi.

PTON Ekonomi
Terdapat banyak contoh idea tentang wang digital yang terdesentralisasi sebelum kemunculan Bitcoin, tetapi Digicash (1992), Cybercach (1994), e-Gold (1996) adalah beberapa contoh. Tetapi Bitcoin adalah subjek pertama yang tidak mempunyai kuasa, dan pada masa yang sama mewujudkan satu sistem yang semua peserta dapat percaya.

Bitcoin berbeza dengan teknologi terdahulu kerana sistem itu telah menggabungkan, bukan sahaja kejuruteraan komputer dan faktor kriptografi, tetapi juga faktor ekonomi yang mendorong tingkah laku para peserta. Sehingga itu, apa sahaja teknologi yang digunakan untuk sistem itu, akhirnya seseorang terpaksa mengekalkan peraturan dan perintah dalam rangkaian dengan tanggungjawab dan kewenangan. Walau bagaimanapun, Bitcoin telah mencipta 'struktur insentif' untuk menggantikan peraturan dan perintah ini dengan protokol dan pada masa yang sama mengikuti peraturan protokol. Rangkaian Bitcoin mesti dibina dengan baik untuk membolehkan peserta mendapat faedah. Sebilangan besar orang di seluruh dunia sedang mencipta perkhidmatan baru yang menggunakan blockchain, seperti Bitcoins, yang perlu dilengkapi dengan perkhidmatan dalaman dan sistem ekonomi yang disesuaikan dengan keperluan mereka. Dalam PTON Ekonomi, anda boleh dengan mudah merancang sistem ekonomi yang berjalan di atas mana-mana DApp yang anda buat.

Parameter ICO
• Presale Swasta: April 2018 hingga Mei 2018
• Presale Awam: Julai 2018 hingga Ogos 2018, Harga- 1 ETH = TBD
• ICO: Ogos 2018 hingga September 2018, Harga- 1 ETH = TBD
• Nama Token- PTON
• Blockchain- Ethereum
• Model-ERC-20
• Bekalan token - 24,000,000,000 token
• Tersedia untuk jualan- 9,600,000,000 PTON (40%)

MAKLUMAT TOKEN
Token: PTON
Platform: Ethereum
Jenis: ERC20
Harga PreICO: 1 ETH = 50,000 PTONs
Harga di ICO: 1 ETH = 33,333 PTONs
BONUS
50% PTON semasa Presale.
Token untuk dijual: 9,600,000,000
Maklumat Pelaburan
Min. pelaburan: 1 ETH
Menerima: ETH
Diagihkan di ICO: 40%
Topi lembut: 90,000 EH
Topi keras: 170,000 ETH


 ==================================================================
Author : AmandaAnirata445
ETH Address : 0xC9Bf10558F5ee121685B4Bb411C0411Eb3c7f21C

Komentar